Latest NEWS
საქართველოს უნივერსიტეტის სტრატეგიული კომუნიკაციების პროგრამის სტუდენტებმა მონაწილეობა მიიღეს საერთაშორისო პროექტ AdVenture-ში, რომლის ფარგლებშიც მათ ინგლისური ჩაის - Taylors of Harrogate-სთვის ბრენდის განვითარებისა და საკომუნიკაციო გეგმა შექმნეს.
პროექტში მონაწილე სტუდენტებმა Taylor’s of Harrogate-ის მოთხოვნებისა და ბრიფის მიხედვით, დასავლეთ ევროპისა და საქართველოს ბაზრების საჭიროებების შესახებ კვლევა ჩაატარეს, რის საფუძველზეც მათ შეიმუშავეს სრულყოფილი კრეატიული და საკომუნიკაციო კამპანია, მოამზადეს მედია გეგმა და ვიზუალური მასალები.
საქართველოს უნივერსიტეტი არის ერთადერთი უმაღლესი სასწავლებელი საქართველოში, რომელსაც საკუთარი გუნდი ჰყავს ამ საერთაშორისო კონკურსში. ჩვენი სტუდენტების წარმატებული მონაწილეობა AdVenture-ის პროექტში კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს უნივერსიტეტის საერთაშორისო თანამშრომლობის გაძლიერებასა და მისი სტუდენტებისთვის გლობალური შესაძლებლობების შექმნას.