Scroll down

explore more

Bibilashvili Leli
ასოცირებული პროფესორი
დოქტორი
ჟურნალისტიკისა და მასკომუნიკაციების დეპარტამენტი
სოციალურ მეცნიერებათა სკოლა,ბიზნესის და ადმინისტრაციულ მეცნიერებათა სკოლა


განათლება  
ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - სოციალური მეცნიერებები - საბაკალავრო - 2002/09/01 - 2006/06/30
საქართველოს უნივერსიტეტი - ჟურნალისტიკა და მასკომუნიკაციები - სამაგისტრო - 2006/09/05 - 2009/06/30
პუბლიკაციები  
გლობალური ბრენდინგის კულტურული მახასიათებლები -
საინფორმაციო წყაროები და საკომუნიკაციო არხების ეფექტურობა - 2011
მესიჯის განვითარება წარმატებული სოციალური კამპანიებისთვის - 2011
ბრენდი, მყიდველის უპირატესობა და ქცევა - 2012
ბრენდი და სტრატეგია - 2012
ქართული ბრენდები-შემთხვევითობა თუ განზრახულობა - 2012
ბრენდის განვითარების მახასიათებლები საქართველოში - 2012
საზოგადოებასთან ურთიერთობა და კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა - 2016
გუნდის მართვა და მდგრადობა - 2019
ქალები საზოგადოებასთან ურთიერთობაში - 1989 - 2019 წლების ლიტერატურული მიმოხილვა - 2019
Women in Public Relations in Georgia. EUPRERA Report Vol. 2, No. 3 - 2020
კონფერენციები  
საზოგადოებასთან ურთიერთობა - 14-12-2017
Fast and Slow Journalism - 17-05-2018
კრიზისების გაშუქების თავისებურებები - 18-10-2018
Management and sustainability: creating shared value in the digital era - 20-06-2019
მე-10 საერთაშორისო კონფერენცია საზოგადოებასთან ურთიერთობის ისტორიული განვითარებასთან დაკავშირებით - 26-06-2019
მე-5 მსოფლიო ჟურნალისტიკის საგანმანათლებლო კონგრესი - 09-07-2019
სტრატეგიული კომუნიკაციები - 27-09-2019
მედია მრავალფეროვნება - 17-10-2019
EUFactcheck Train the Trainer - 12-02-2020
კურსები  
კრიზისული სიტუაციების მართვა საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM6120 (  2011/2012;  2012/2013;  )
მედია მესიჯები და მათი გამოყენების ტექნიკა-ADVM5110 (  2011/2012;  2013/2014;  )
მესიჯის ჩამოყალიბების და განვითარების ტექნიკა-COMM4110 (  2010/2011;  2011/2012;  2012/2013;  2013/2014;  2014/2015;  2015/2016;  2017/2018;  2018/2019;  2019/2020;  2020/2021;  )
პრაქტიკა საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM4255 (  2012/2013;  2013/2014;  2014/2015;  2015/2016;  2016/2017;  2017/2018;  2018/2019;  )
საბოლოო პროექტი ჟურნალისტიკაში-JMMB3115 (  2017/2018;  2018/2019;  2019/2020;  2020/2021;  )
საბოლოო პროექტი ჟურნალისტიკაში-JMMB4240 (  2016/2017;  2017/2018;  2018/2019;  2019/2020;  2020/2021;  )
საბოლოო პროექტი საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM4310 (  2013/2014;  2014/2015;  2015/2016;  2016/2017;  2017/2018;  2018/2019;  2019/2020;  2020/2021;  )
საბოლოო პროექტი საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM5145 (  2018/2019;  2019/2020;  2020/2021;  )
სადისერტაციო ნაშრომი-COMM7130 (  2019/2020;  2020/2021;  )
საზოგადოებასთან ურთიერთობის შესავალი-COMM4120 (  2010/2011;  2011/2012;  2012/2013;  2013/2014;  2015/2016;  2016/2017;  2017/2018;  2018/2019;  2019/2020;  2020/2021;  )
სამაგისტრო ნაშრომი საზოგადოებასთან ურთიერთობასა და რეკლამაში-COMM6215 (  2015/2016;  2016/2017;  2017/2018;  2018/2019;  2019/2020;  2020/2021;  )
სამაგისტრო ნაშრომი საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM6210 (  2012/2013;  2013/2014;  2014/2015;  )
სოციალური ადაპტაცია-ETHI1150 (  2010/2011;  2011/2012;  )
სპეციალობის მოდული მედიაში-COMM7120 (  2018/2019;  )
სპეციალობის მოდული საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM7110 (  2017/2018;  2018/2019;  2019/2020;  2020/2021;  )
სტრატეგიული კომუნიკაციების საფუძვლები-COMM4230 (  2013/2014;  2014/2015;  )
ცხრილი  
საბოლოო პროექტი ჟურნალისტიკაში-JMMB3115
საბოლოო პროექტი ჟურნალისტიკაში-JMMB4240
საბოლოო პროექტი საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM4310
საბოლოო პროექტი საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM5145
სადისერტაციო ნაშრომი-COMM7130
საზოგადოებასთან ურთიერთობის შესავალი-COMM4120
სამაგისტრო ნაშრომი საზოგადოებასთან ურთიერთობასა და რეკლამაში-COMM6215
სპეციალობის მოდული საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM7110

ლელი ბიბილაშვილი -  საქართველოს უნივერსიტეტის ასოცირებული პროფესორი,ჟურნალისტიკისა და მასკომუნიკაციების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი. საქართველოს უნივერსიტეტის სოციალურ მეცნიერებათა მაგისტრი და მასობრივი კომუნიკაციების დოქტორი. უძღვება საზოგადოებასთან ურთიერთობის სალექციო კურსებს, აქვს საკონსულტაციო და სტრატეგიული დაგეგმვის მიმართულებით პრაქტიკული გამოცდილება. მისი სამეცნიერო ინტერესი ფოკუსირებულია ბრენდების  თავისებურებების ანალიზზე.ასევე, აქვს საგანმანათლებლო პროგრამების შემუშავებისა და განვითარების მიმართულებით. ჰყავს მეუღლე და 3 შვილი.






OUR SOCIAL NETWORKS
UG
CONTACT
Address: 77a, M. Kostava str. Tbilisi, 0171, Georgia Tel: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge, ug@ug.edu.ge
ADDITIONAL LINKS
STAY INFORMED
Stay connected and get the latest information
SUBSCRIBE
All Rights Reserved. Copyright © 2018 The University of Georgia

STAY INFORMED
Stay connected and get the latest information
SUBSCRIBE
OUR SOCIAL NETWORKS
UG
CONTACT
Address: 77a, M. Kostava str. Tbilisi, 0171, Georgia Tel: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge, ug@ug.edu.ge
ADDITIONAL LINKS
All Rights Reserved. Copyright © 2018 The University of Georgia