Latest NEWS
ტრენინგები ჯანმრთელობის მეცნიერებების სკოლის აკადემიური და ადმინისტრაციული პერსონალისთვის
ქვემოთ წარმოდგენილია ჯანმრთელობის მეცნიერებების სკოლის აკადემიური და ადმინისტრაციული პერსონალისთვის დაგეგმილი ტრენინგების ჩამონათვალი. ყოველ ტრენინგზე რეგისტრაცია გააქტიურდება მითითებულ თარიღამდე 30 დღით ადრე და დასრულდება ტრენინგის დაწყების დღეს, რის შესახებაც გეცნობებათ ელექტრონული ფოსტის საშუალებით. სკოლის აკადემიური და ადმინისტრაციული პერსონალისთვის ტრენინგები უფასოა. საკონტაქტო პირი: ბესიკ ლუხუტაშვილი, ტრენინგ-ცენტრის ხელმძღვანელი: besik.lukhutashvili@ug.edu.ge |
Trainings for academic and administrative staff of the School of Health Sciences
Below is a list of trainings planned for the academic and administrative staff of the School of Health Sciences. Registration for each training will be activated 30 days before the start of the training, about which you will be notified by e-mail. Trainings for the academic and administrative staff of the school are free of charge. Contact person: besik Lukhutashvili, head of the Training Center: besik.lukhutashvili@ug.edu.ge
|
N |
კურსის დასახელება Course |
აღწერა Description |
ხელმძღვანელი(ები) Leader(s) |
საკონტაქტო სთ. Contact hours |
დღეების რაოდენობა Days |
ჩატარების თარიღი Date |
1 |
საწოლთან სწავლება - სწავლება პაციენტის თანდასწრებით
Bedside teaching – teaching in the presence of a patient |
კლინიკური სწავლების მეთოდი - იძლევა შესაძლებლობას როლური მოდელირებისთვის, პროფესიული აზროვნებისთვის, საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევების დაკვირვებისთვის, გუნდური მუშაობისთვის და საკომუნიკაციო უნარების, კლინიკური უნარებისა და ეთიკური საკითხების ინტეგრაციისათვის.
Clinical teaching method - gives the opportunity for role modeling, professional reasoning, observation of communication skills, teamwork and integration of communication skills, clinical skills and ethical issues.
|
ნათია ლანდია, მედიცინის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი
ნინო რაჭველიშვილი, ასისტენტი
Natia Landia, Head of Department of Medicine
Nino Rachvelishvili, Assistant
|
15 |
5 |
Group I ჯგუფი 03.11.21-17.11.21
Group II ჯგუფი 03.12.21-17.12.21
Group III ჯგუფი 14.01.22-28.01.22
Group IV ჯგუფი 07.02.22-21.02.22
Group V ჯგუფი 4.03.22-18.03.22
Group VI ჯგუფი 18.03.22-01.04.22 |
2 |
როლური თამაში
Role play |
მეთოდი ითვალისწინებს სხვადასხვა როლების გამოყენებას, ძირითადად ექიმისა და პაციენტის როლებს და პრაქტიკული/კლინიკური უნარების გამომუშავებას მათი ინტერპრეტაციის გზით. როლების თამაში ფართოდ გამოიყენება განათლების ძირითად დონეზე, პრაქტიკული უნარების ოპტიმალური ახსნისა და დემონსტრირებისათვის, ასევე OSCE ექსპერტიზის დროს, სადაც გამოიყენება სხვადასხვა სცენარები.
This method includes use of different roles, mainly roles of doctor and patient and development of practical/clinical skills through their interpretation. Role play is widely used at the basic level of education for optimal explanation and demonstration of practical skills, as well as during OSCE expertise where different scenarios are applied.
|
პროფ. მაია გოგაშვილი მარიამ ლობჯანიძე, ასისტენტი
Prof. Maia Gogashvili Mariam Lobjanidze, Assistant
|
8 |
2 |
04.04.22-04.06.22
|
3. |
შემთხვევაზე დაფუძნებული სწავლება (CBL)
Case-based Learning (CBL) |
მოიცავს ჯანდაცვის სფეროს კლინიკური შემთხვევების შესაბამისობას ამ სფეროში არსებულ ცოდნასთან, რათა გაუმჯობესდეს კლინიკური შესრულება, დამოკიდებულება ან გუნდური მუშაობა.
Involves matching clinical cases with existing knowledge in the field to improve clinical performance, attitude, or teamwork
|
პროფ. დანიელ სალსედო
Prof. Daniel Salcedo |
4 |
1 |
15.05.22-15.07.22 |
4. |
შემთხვევაზე დაფუძნებული კლინიკური მსჯელობა
Case-based clinical reasoning (CBCR) |
სხვადასხვა სახის ცოდნის ინტეგრირებისა და გამოყენების, მტკიცებულებების შეწონვის, არგუმენტების კრიტიკული აზროვნების და დიაგნოზის დასადგენად, გამოყენებულ პროცესზე ფიქრის უნარი.
For integrating and applying different types of knowledge, weighing evidence, critical thinking, and making diagnosis. Ability to think about the process applied.
|
პროფ. დანიელ სალსედო
Prof. Daniel Salcedo |
20 |
5 |
15.05.22-30.05.22 |
5. |
360 გრადუსიანი შეფასების როლი მედიცინის კურიკულუმში
Role of 360-degree assessment in the medicine curriculum |
- |
ნათია ლანდია, მედიცინის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ნინო ლომიძე, ასისტენტი Natia Landia, Head of Department of Medicine Nino Lomidze, Assistant
|
15 |
5 |
01.06.22-14.07.22 |
6. |
სწავლებისა და შეფასების მეთოდები
Teaching and assessment methods |
- |
ნათია ლანდია, მედიცინის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ნანა უბილავა, ასისტენტი
Natia Landia, Head of Department of Medicine Nana Ubilava, Assistant
|
15 |
5 |
11.10.21-11.12.21 |
7. |
პორტფოლიო, როგორც სტუდენტის პროგრესის შეფასების ინსტრუმენტი
Portfolio, as a tool for student progress assessment
|
- |
პროფ. დანიელ სალსედო, პროფ. ელზა ნიკოლეიშვილი
Prof. Daniel Salcedo, Prof. Elza Nikoleishvili
|
15 |
5 |
14.06.22-28.07.22 |
8. |
პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება (PBL)
Problem-based Leaching (PBL)
|
სტუდენტზე ორიენტირებული სწავლების თანამედროვე მეთოდი
Modern method of student-centered teaching - problem-based teaching
|
პროფ. დანიელ სალსედო, პროფ. ელზა ნიკოლეიშვილი Prof. Daniel Salcedo, Prof. Elza Nikoleishvili |
15 |
5 |
1.03.22-22.03.22 |
9. |
„გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“
Flipped Classroom |
სწავლების თანამედროვე მეთოდის გამოყენება ჯანდაცვის პროგრამებში
Application of modern teaching methods in healthcare programs |
პროფ. დანიელ სალსედო, პროფ. ელზა ნიკოლეიშვილი Prof. Daniel Salcedo, Prof. Elza Nikoleishvili
|
15 |
5 |
08.12.21-08.02.22 |
10. |
ჰიბრიდული სწავლება - დადებითი და უარყოფითი ასპექტები
Hybrid teaching - positive and negative aspects |
- |
პროფ. ჰირუმი ატსუსი, პროფ. ელზა ნიკოლეიშვილი Prof. Daniel Salcedo, Prof. Elza Nikoleishvili
|
15 |
5 |
02.10.22 |
11. |
კლინიკური მენტორობა, როგორც სწავლების სტრატეგია
Clinical mentoring as a teaching strategy |
მენტორების კომპეტენციის ამაღლება თანამედროვე, მენტორობის მიღებული სტრატეგიების გამოყენებით. გააზრებული აქვს მენტორობის მიმართულებით სწავლის მუდმივად გაღრმავების საჭიროება .
Increasing competences of mentors using modern, accepted mentoring strategies. Understanding the need to constantly improve knowledge in the field of mentoring
|
პროფ. მაია გოგაშვილი
Prof. Maia Gogashvili
|
15 |
5 |
16.12.21-16.02.22 |
12. |
ჯგუფზე დაფუძნებული სწავლება
Team-based Teaching |
- |
მარინა დარახველიძე, ფარმაციის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი Marina Darakhvelidze, Head of Department of Pharmacy
|
10 |
3 |
13.10.21-16.12.21 |
13. |
ექსპერიმენტული კვლევები. მათი ტიპები და ფაზები. ობსერვაციული კვლევები (1-ლი ნაწილი) Experimental studies. Their types and phases. Observational studies (cohort, case-control, cross-sectional, ecological) (Part 1)
|
- |
პროფ. მაია ბუწაშვილი
Prof. Maia Butsashvili |
9 |
3 |
17.11.21-31.11.21 |
14. |
ობსერვაციული კვლევები (მე-2 ნაწილი). ცდომილება და მისი სახეობები. ცდომილების კონტროლის მეთოდები Observational studies (cohort, case-control, cross-sectional, ecological) (Part 2)
|
- |
პროფ. მაია ბუწაშვილი
Prof. Maia Butsashvili |
9 |
3 |
17.11.21-31.11.21 |
15. |
მონაცემთა ტიპები და მათი იერარქია. აღწერითი (უნივარიაციული) სტატისტიკის მეთოდები. დასკვნითი სტატისტიკის მეთოდები Data types and their hierarchy. Methods of descriptive (univariation) statistics. Methods of final statistics
|
- |
პროფ. გიორგი კამკამიძე
Prof. George Kamkamidze |
9 |
3 |
15.02.22-28.02.22 |
16. |
მულტივარიაციული ანალიზის მეთოდების მიმოხილვა. Overview of multivariate analysis methods
|
- |
პროფ. გიორგი კამკამიძე Prof. George Kamkamidze |
9 |
3 |
15.02.22-28.02.22 |
17. |
დესკრიპტული კვლევა: პრევალენტობა და ინციდენტობა, უხეში მაჩვენებლები. ქეისების განხილვა. სტანდარტიზებული მაჩვენებლები (ASR, TASR, SRR, SIR, PIR, CR, 95% CI), SEER პროგრამა. Descriptive research: prevalence and incidence, rough figures, age-specific rate, person/year at risk, Follow-up, case study. Standardized indicators (ASR, TASR, SRR, SIR, PIR, CR, 95% CI), SEER Program, |
- |
პროფ. ვასილ ტყეშელაშვილი
Prof. Vasil Tkeshelashvili |
9 |
3 |
10.03.22-30.03.22 |
18. |
"Cavity design in posterior composite" |
- |
|
3 |
|
28.10.21 |