ანონსები
4-6 ოქტომბერს, საქართველოს უნივერსიტეტის სოციალურ მეცნიერებათა სკოლა მეცნიერებისა და ინოვაციების ყოველწლიური ფესტივალის ფარგლებში აწყობს 3 დღიან ვორკშოფს თემაზე: "კვლევა, როგორც მარკეტინგის და PR-ის მთავარი ინსტრუმენტი".
ვორქშოფს გაუძღვება საქართველოს უნივერსიტეტის პროფესორი, სოციოლოგი, მკვლევარი ქ-ნ მარი ბანძელაძე. გაიცემა სერტიფიკატი მხოლოდ სამივე დღეს დასწრების შემთხვევაში.
ვორქშოფზე დასწრება თავისუფალია.
დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ლინკზე: https://goo.gl/Mjj3Ua