საქართველოს უნივერსიტეტის მესამე კურსის სტუდენტებს, დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებს, მაგისტრატურის სტუდენტებსა და კურსდამთავრებულებს აქვთ შესაძლებლობა განაცხადი გააკეთონ გერმანულენოვანი ოფისის გაყიდვების ასისტენტის პოზიციაზე ერთ-ერთ კომპანიაში.
ძირითადი მოვალეობები:
- ბაზრისა და კონკურენციის ანალიზის ჩატარება, ასევე ინდუსტრიის სპეციფიკური გაყიდვების არხების მონიტორინგი;
- თანამშრომლობა გაყიდვების აქტივობების დაგეგმვაში, ორგანიზებასა და განხორციელებაში;
- გაყიდვების აქტივობების შიგნით, როგორიცაა კლიენტებისა და კლიენტების ძებნა, მსოფლიო პროექტების კვლევა და შემდგომი დაკვირვებები;
- გუნდის დახმარება ახალ და არსებულ პროექტებში/კლიენტებთან;
- კომპანიის CRM მართვა;
- სხვა Back Office ამოცანები, როგორიცაა ჩვენი ოფისების მხარდაჭერა ყოველდღიურ ბიზნესში სხვადასხვა ადგილას.
ძირითადი მოთხოვნები:
- თქვენ სწავლობთ ბიზნესის ადმინისტრირებას, მარკეტინგსა და გაყიდვებს ან გაქვთ მსგავსი განათლება;
- აუცილებელია ინგლისური და გერმანული ენების კარგი ცოდნა;
- MS Office-ის კარგი ცოდნა.
პიროვნული კომპეტენციები და უნარები:
- პასუხისმგებლიანი და კეთილსინდისიერი მუშაობის წესი;
- კარგი კომუნიკაცია და ინტერკულტურული უნარები.
სამუშაო პირობები:
- სამუშაო საათები: სტანდარტული, თბილისის დროით 9:00 -18:00 საათამდე;
- ხელფასი: 1700-2000 Gel NET
დამატებითი ინფორმაცია:
ინფორმაცია დამსაქმებელი კომპანიის შესახებ იხილეთ აქ.
გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე - career@ug.edu.ge სათაურის ველში მიუთითეთ - გერმანულენოვანი ოფისის გაყიდვების ასისტენტი
დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ, მოგვმართოთ დასაქმების ხელშეწყობის სამსახურში. აქვე ხელმისაწვდომია პროფესიონალური კონსულტაცია იმისათვის, რომ წარმატებით წარდგეთ დამსაქმებლის წინაშე. საკონტაქტო ინფორმაცია: მისამართი: IV კორპუსი, ოთახი 507. career@ug.edu.ge ტელ: 255-22-22.