ჩასქროლე

აღმოაჩინე მეტი

საქართველოს უნივერსიტეტი

სიახლეები


SHARE ON


4 October 2017
კვლევა, როგორც მარკეტინგის და PR-ის მთავარი ინსტრუმენტი

საქართველოს უნივერსიტეტის სოციალურ მეცნიერებათა სკოლამ მეცნიერებისა და ინოვაციების ყოველწლიური ფესტივალის ფარგლებში ჩაატარა 3 დღიანი ვორკშოფი თემაზე: "კვლევა, როგორც მარკეტინგის და PR-ის მთავარი ინსტრუმენტი".


ვორქშოფს გაუძღვა საქართველოს უნივერსიტეტის პროფესორი, სოციოლოგი, მკვლევარი მარი ბანძელაძე.






ჩვენი სოციალური ქსელი
UG
კონტაქტი
მისამართი: 77ა, მ. კოსტავას ქუჩა, თბილისი, 0171, საქართველო ტელ: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge
სასარგებლო ბმულები
იყავი ინფორმირებული
იყავი მუდამ კავშირზე და მიიღე უახლესი ინფორმაცია
გაწევრიანდი
ყველა უფლება დაცულია © 2018, საქართველოს უნივერსიტეტი

იყავი ინფორმირებული
იყავი მუდამ კავშირზე და მიიღე უახლესი ინფორმაცია
გაწევრიანდი
ჩვენი სოციალური ქსელი
UG
კონტაქტი
მისამართი: 77ა, მ. კოსტავას ქუჩა, თბილისი, 0171, საქართველო ტელ: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge
სასარგებლო ბმულები
ყველა უფლება დაცულია © 2018, საქართველოს უნივერსიტეტი