საქართველოს უნივერსიტეტის ხელოვნებისა და ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა სკოლა აცხადებს მიღებას გრაფიკული პროგრამის - 3DMax შესასწავლად.
კურსი განკუთვნილია ნებისმიერი მსმენელისთვის, ვისაც სურს კვალიფიკაციის ამაღლება სადიზაინერო - სამშენებლო სფეროში. ასევე, განკუთვნილია დამწყები და უკვე მოქმედი დიზაინერებისა და არქიტექტორებისთვის.
კურსს დაეთმობა კვირაში 2 საათი - შაბათს 11:30 საათზე
ჯგუფში სტუდენტების რაოდენობა 10-25 მსმენელი.
კურსს გაუძღვება ინტერიერის დიზაინერი - ნატალი კაჭარავა - ტილბურგის უნივერსიტეტისა და მანჩესტერის მეტროპოლიტან უნივერსიტეტის კურსდამთავრებული
3D Max პროგრამა:
- 3D-Max-ში მუშაობის ძირითადი პრინციპები. სტანდარტული პროგრამის მომიხილვა: User Interface ( მომხმარებლის ინტერფეისი). Customize Preference Settings (ძირითადი პარამეტრების მორგება). Unit Setup (ზომის ერთეულები), Grid (ბადე), Viewport Configuration (ხედების კონფიგურაცია), Viewport options all, (Wireframe,Shading)-ხედების ფანჯრების ყველა ოპციები,კარკასული ჩვენება ეკრანზე. Cube (Hide/Show) ხედების ხელსაწყო,დამალვა-ჩვენება ეკრანზე.
- Main menu (მთავარი მენიუ), Command Panel (ბრძანებების პანელი), Toolbars (ინსტრუმენთა პანელი).Scene explorer (პროექტის მკვლევარი პანელი) Zoom tools (მასშტაბირების ხელსაწყოები).
- System coordinates (კოორდინატული სისტემა ) Pivot (ღერძი,ობიექტის ცენტრის განსაზღვრა). Clone objects (ობიექტების კოპირება), Hide/Freeze (ობიექტების დამალვა სცენიდან, ობიექტზე მოქმედების შეზღუდვა). Context menu (right click floating panel)-კონტექსტური მენიუ, დამატებითი მარჯვენა პანელი.
- Select and move(მონიშვნა და გადაადგილება), Rotate(მობრუნება), Scale(მაშტაბირება)Snaps (ობიექტზე მიბმა), mirror(სარკისერური კოპირება). Group დაჯგუფება.
- Standart Primitives მარტივი ფიგურების შექმნა, Create ,Modify-მარტივი ობიექტების შექმნა და რედაქტირება (პარამეტრების ფანჯარა)-ს გამოყენება. Parameters - პარამეტრები, Segments- სეგმენტები. Shapes,Spline (ფორმები, შექმნა ხაზით და რედაქტირება ): fillet, outline, refine. სამგანზომილებიანი ობიექტის შექმნა, Lathe(ღერძე დატრიალებით მრგვალი ზედაპირის შექმნა).
- Editable Poly პოლიგონებზე მოდელირება, მოდელირების მოდიფიკატორები extrude, bevel, bridge. Vertex,Edge,Polygon,Element - ობიექტის ვერტექსი,ზღვარი,მრავალკუთხედი,ელემენტი. Soft selection- მონიშვნა.
- Extended primitives, Compound objects: Loft, boolean.
- Modifier list ობიექტის მოდიფიკატორთა ჩამონათვალი
- Standart Material Editor -მასალების რედაქტორი, სტანდარტული ტიპის მასალები, მასალებისშექმნა და ობიექტზე დადება. UVP Map- მასალის ობიექტზე გადაკვრა.
- Standart Lights სცენის განათება, სინათლის სცენაზე განთავსების წესები და მისი პარამეტრები. Target directional light.Omni პროჟექტორები. Light lister განათების მართვის პანელი.
- Import file from Archicad -არქიკადიდან ფაილის იმპორტირება 3dsMax -ში.
- კამერის დაყენება
- Render and window parameters სტანდარტული მასალების გამოყენებით რენდერი და სარენდერო ფანჯრის პარამეტრები.
- Camera კამერის დაყენება და პარამეტრები. Background Image in Viewport-ხედში ფონის დადება.
- Text , modify,extrude -ტექსტის რედაქტირება.
- Video Post მნათი ზედაპირის შექმნა (ჰალოგენური განათება).
კურსის ხანგრძლივობა - 3 თვე (25 გაკვეთილი)
კურსის ღირებულება - 35 ლარი თვეში-სრული ღირებულება -105 ლარი ( გადახდა უნდა მოხდეს სწავლის დაწყებამდ).
კურსის დასრულებისას გაიცემა სერთიფიკატი
აპლიკაციები მიიღება ელექტრონული ფოსტით mtsereteli@ug.edu.ge , laghidze.n@gmail.com, ან მისამართზე: კოსტავას 77ა, საქართველოს უნივერსიტეტის IV კორპუსი, VI სართული, ოთახი №621
რეგისტრაციისთვის იხ. აპლიკაციის ფორმა.
აპლიკაციები მიიღება 2020 წლის 26 თებერვლიდან 12 მარტის ჩათვლით.
სწავლა დაიწყება -- 14 მარტს
დამატებითი ინფორმაციისათვის მიაკითხეთ საქართველოს უნივერსიტეტის ხელოვნებისა და ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა სკოლას მისამართზე: კოსტავას 77ა, საქართველოს უნივერსიტეტის IV კორპუსი, VI სართული, ოთახი №621/623