სიახლეები
20 მაისს, საქართველოს უნივერსიტეტის სოციალურ მეცნიერებათა სკოლამ უმასპინძლა მასტერ კლასს თემაზე: “Influencer Marketing”.
მასტერკლასის ფარგლებში განხილული იყო შემდეგი საკითხები:
· რა არის influencer marketing;
· როგორ მუშაობს influencer marketing;
· რა ტენდენციები არსებობს influencer marketing-ში;
· ვინ არიან ინფლუენსერები;
· როგორ შევიმუშავოთ influencer marketing-ის სტრატეგია.
მასტერკლასს გაუძღვა ბ-ნ ელდარ პირმისაშვილი, საქართველოს უნივერსიტეტის ლექტორი, საკონუსლტაციო კომპანია: “Peritus Group-ის“ დამფუძნებელი და პიარ სპეციალისტი.