სიახლეები
19 სექტემბერს, საქართველოს უნივერსიტეტმა მეცნიერებისა და ინოვაციების თბილისის საერთაშორისო ფესტივალ 2016 - ის ფარგლებში, უმასპინძლა სოციალურ მეცნიერებათა სკოლის მიერ ორგანიზებულ საჯარო ლექციას თემაზე: „საზოგადოებასთან ურთიერთობა და ბრენდინგი"
ლექციაზე განხილული იყო ისეთი საკითხები, რომელიც ეხება ბრენდის მნიშვნელობას, მისი დაგეგმვისა და კომუნიკაციის თავისებურებებს, საზოგადოებასთან ურთიერთობის როლის ხაზგასმას ბრენდის ჩამოყალიებებაში.
ლექციას წაიკითა საქართველოს უნივერსიტეტის მოწვეულმა ლექტორმა ქ - ნ ხატია ოძელაშვილმა.