ჩასქროლე

აღმოაჩინე მეტი

 

 

დგვეფაძე ნინო
ასოცირებული პროფესორი
ექსპერტი

ჟურნალისტიკისა და მასკომუნიკაციების დეპარტამენტი
სოციალურ მეცნიერებათა სკოლა

განათლება  
საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი - ბიზნეს ადმინისტრირება - სადოქტორო - 10/01/2013 - 07/01/2016
თბილისის ილია ჭავჭავაძის სახელობის დასავლურ ენათა და კულტურათა სახელმწიფო ინსტიტუტი - ინგლისური და ფრანგული ენები და კულტურა - სამაგისტრო - 1994/09/01 - 1999/06/14
Randolph-Macon Liberal Arts College - გაცვლითი სტუდენტი - გრანტი - საბაკალავრო - 1997/09/01 - 1998/06/01
CERMA - მენეჯმენტთა სკოლა - ბიზნეს ადმინისტრირება - სამაგისტრო - 2005/09/01 - 2006/05/11
პუბლიკაციები  
2016 - "ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების მოდელების კომპარატივისტიკული ანალიზი  
გამოცემის ტიპი: სამეცნიერო ჟურნალი/კრებული
პერიოდიკის დასახელება: ჟურნალი "სოციალური ეკონომიკა", # 1; გვ: გვ. 101-111

2016 - „ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები - ჰოლისტიკური მარკეტინგის ერთ-ერთი განზომილება თუ მისი არსი?“  
გამოცემის ტიპი: სამეცნიერო ჟურნალი/კრებული
პერიოდიკის დასახელება: ჟურნალი ”ბიზნეს–ინჟინერინგი”, #4; გვ: გვ. 136-143

2016 - „ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების (IMC) განვითარების ძირითადი ეტაპები“  
გამოცემის ტიპი: სამეცნიერო ჟურნალი/კრებული
პერიოდიკის დასახელება: ჟურნალი "ეკონომიკა" #11-12.; გვ: გვ. 198-207

2016 - „ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების პარადიგმის განვითარების წინაპირობა“  
გამოცემის ტიპი: კონფერენციის აბსტრაქტების წიგნი
პერიოდიკის დასახელება: მეოთხე საერთაშორისო ეკონომიკური კონფერენცია - IEC 2016 "ეროვნული ეკონომიკის განვითარების მოდელები: გუშინ, დღეს, ხვალ"; გვ: 268-270
გამომცემლობა: ჟურნალი "ბიზნეს-ინჟინერინგი";

2015 - "ემოციური ინტელექტის როლი ეფექტური ლიდერობისთვის"  
გამოცემის ტიპი: სამეცნიერო ჟურნალი/კრებული
პერიოდიკის დასახელება: "სამეცნიერო შრომების კრებული"; გვ: გვ. 141-158
გამომცემლობა: კავკასიის უნივერსიტეტის გამომცემლობა;

კურსები  
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები-COMM4140 (  2015/2016;  2017/2018;  2018/2019;  2019/2020;  )
სტრატეგიული კომუნიკაციების საფუძვლები-COMM4230 (  2013/2014;  )
სტრატეგიული კომუნიკაციების ქეისების შესწავლა-COMM4220 (  2012/2013;  2014/2015;  )
ცხრილი  
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები-COMM4140

ნინო დგვეფაძე - საქართველოს უნივერსიტეტის მოწვეული სპეციალისტი. დაამთავრა თბილისის ილია ჭავჭავაძის სახელობის დასავლურ ენათა და კულტურათა სახელმწიფო ინსტიტუტი. Randolph-Macon Liberal Arts College-ში იყო გაცვლითი სტუდენტი. CERMA - მენეჯმენტთა სკოლა-ში მიენიჭა ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრის ხარისხი. მას აქვს მრავალწლიანი პროფესიოული. მას აქვს კონსულტირების, ტრენინგების შექმნისა და ჩატარების გამოცდილება.






ჩვენი სოციალური ქსელი
UG
კონტაქტი
მისამართი: 77ა, მ. კოსტავას ქუჩა, თბილისი, 0171, საქართველო ტელ: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge, ug@ug.edu.ge
სასარგებლო ბმულები
იყავი ინფორმირებული
იყავი მუდამ კავშირზე და მიიღე უახლესი ინფორმაცია
გაწევრიანდი
ყველა უფლება დაცულია © 2018, საქართველოს უნივერსიტეტი

იყავი ინფორმირებული
იყავი მუდამ კავშირზე და მიიღე უახლესი ინფორმაცია
გაწევრიანდი
ჩვენი სოციალური ქსელი
UG
კონტაქტი
მისამართი: 77ა, მ. კოსტავას ქუჩა, თბილისი, 0171, საქართველო ტელ: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge, ug@ug.edu.ge
სასარგებლო ბმულები
ყველა უფლება დაცულია © 2018, საქართველოს უნივერსიტეტი