ჩასქროლე

აღმოაჩინე მეტი

ნინო დგვეფაძე
ასოცირებული პროფესორი
დოქტორი
ჟურნალისტიკისა და მასკომუნიკაციების დეპარტამენტი
სოციალურ მეცნიერებათა სკოლა


განათლება  
თბილისის ილია ჭავჭავაძის სახელობის დასავლურ ენათა და კულტურათა სახელმწიფო ინსტიტუტი - ინგლისური და ფრანგული ენები და კულტურა - მაგისტრი - 1994-09-01 - 1999-06-14
Randolph-Macon Liberal Arts College - გაცვლითი სტუდენტი - გრანტი - ბაკალავრი - 1997-09-01 - 1998-06-01
CERMA - მენეჯმენტთა სკოლა - ბიზნეს ადმინისტრირება - მაგისტრი - 2005-09-01 - 2006-05-11
საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი - ბიზნეს ადმინისტრირება - დოქტორი - 2013-01-10 - 2016-01-07
პუბლიკაციები  
"ემოციური ინტელექტის როლი ეფექტური ლიდერობისთვის" - 2015
„ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების პარადიგმის განვითარების წინაპირობა“ - 2016
„ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების (IMC) განვითარების ძირითადი ეტაპები“ - 2016
„ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები - ჰოლისტიკური მარკეტინგის ერთ-ერთი განზომილება თუ მისი არსი?“ - 2016
"ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების მოდელების კომპარატივისტიკული ანალიზი - 2016
კონფერენციები  
IV საერთაშორისო ეკონომიკური კონფერენცია - IEC – 2016 ეროვნული ეკონომიკის განვითარების მოდელები: გუშინ, დღეს, ხვალ. - 11-10-2016
კურსები  
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები-COMM4140 (  2015/2016; 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022; 2022/2023; )
სტრატეგიული კომუნიკაციების საფუძვლები-COMM4230 (  2013/2014; )
სტრატეგიული კომუნიკაციების ქეისების შესწავლა-COMM4220 (  2012/2013; 2014/2015; )
ნინო დგვეფაძე - 2010 წლიდან საკონსულტაციო კომპანია BRANDOR Consulting-ის დამფუძნებელი და წამყვანი კონსულტანტია. საკონსულტაციო კომპანიის დაარსებამდე, იგი წლების განმავლობაში უძღვებოდა მარკეტინგისა და პიარ დეპარტამენტს სხვადასხვა წამყვან კომპანიებში. ბიზნეს საკონსულტაციო სფეროში მუშაობის პერიოდში განხორციელებული აქვს 50-ზე მეტი საკონსულტაციო პროექტი სხვადასხვა სექტორში მოღვაწე დამწყები, საშუალო და მსხვილი ბიზნესისთვის სტრატეგიული მენეჯმენტის, ცვლილებათა მართვის, სტრატეგიული მარკეტინგისა და კომუნიკაციების, ბრენდინგის, ციფრული მარკეტინგის, ორგანიზაციული განვითარების და HR-ის, მომხმარებელთა გამოცდილების მენეჯმენტის და ხარისხის მართვის მიმართულებით. 2019 წლიდან უკავია ფარმაცევტული კომპანია „იმპექსის“ სტრატეგიულ განვითარების დირექტორის პოზიცია და მოღვაწეობს, როგორც ინტეგრირებული კონსულტანტი. ნინო არის ბიზნეს ადმინისტრირების დოქტორი, „საქართველოს უნივერსიტეტის“ ასოცრებული პროფესორი, განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის აკრედიტაციის ექსპერტი, კონსულტანტი, ბიზნეს ლიდერი და მენეჯერი 17 წლიანი გამოცდილებით, ხარისხის მართვის შიდა აუდიტორი (ISO 19011:2018).





ჩვენი სოციალური ქსელი
UG
კონტაქტი
მისამართი: 77ა, მ. კოსტავას ქუჩა, თბილისი, 0171, საქართველო ტელ: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge
სასარგებლო ბმულები
იყავი ინფორმირებული
იყავი მუდამ კავშირზე და მიიღე უახლესი ინფორმაცია
გაწევრიანდი
ყველა უფლება დაცულია © 2018, საქართველოს უნივერსიტეტი

იყავი ინფორმირებული
იყავი მუდამ კავშირზე და მიიღე უახლესი ინფორმაცია
გაწევრიანდი
ჩვენი სოციალური ქსელი
UG
კონტაქტი
მისამართი: 77ა, მ. კოსტავას ქუჩა, თბილისი, 0171, საქართველო ტელ: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge
სასარგებლო ბმულები
ყველა უფლება დაცულია © 2018, საქართველოს უნივერსიტეტი