სიახლეები
ჯანმრთელობის მეცნიერებების სკოლა აკადემიური პერსონალისთვის აწყობს ონლაინ ტრენინგს:
სტუდენტზე ორიენტირებული სწავლა-სწავლების მეთოდები - "გადმობრუნებული საკლასო ოთახის" დიზაინი და აპლიკაციები
წარმოდგენილი ტრენინგი მიზნად ისახავს ჯანმრთელობის მეცნიერებების სკოლის სასწავლო პროგრამების მხარდაჭერას სტუდენტზე ორიენტირებული სწავლა-სწავლების მეთოდების , მათ შორის "გადმობრუნებული საკლასო ოთახის" დიზაინის შექმნასა და შემდგომ დანერგვაში.
ტრენინგის პროგრამის ხელმძღვანელი : დ. სალჩიდო - ტაიპეის უნივერსიტეტის კლინიკური სწავლების და განათლების კვლევისა და ინოვაციების ცენტრის დირექტორი.
ტრენინგის ორგანიზატორი და პროგრამის თანახელმძღვანელი: ე. ნიკოლეიშვილი, პროფესორი, სამედიცინო განათლების ცენტრის ხელმძღვანელი.
სპიკერი - იერკო ბეროკალი, ჩიკაგოს ილინოისის უნივერსიტეტის სამედიცინო განათლების ცენტრის ხელმძღვანელი.
ტრენინგის დასრულების შემდეგ მონაწილეებს შეეძლებათ:
1. გამოავლინონ სწავლა-სწავლების მეთოდის "გადმობრუნებული საკლასო ოთახის "ძირითადი ელემენტები.
2. საკუთარ თავზე, როგორც მოსწავლემ (სტუდენტმა) გამოსცადონ "გადმობრუნებული საკლასო ოთახის " მეთოდის დადებითი და უარყოფითი ასპექტები.
3. გამოიყენონ საუკეთესო პრაქტიკა "გადმობრუნებული საკლასო ოთახის " დიზაინის, განვითარებისა და დანერგვისათვის.
4. გამოიყენონ "გადმობრუნებული საკლასო ოთახის "მეთოდი არსებული საგანმანათლებლო კურიკულუმის მიმართ (სილაბუსებში მისი ინტეგრაციის შედეგად).
რჩევები ტრენინგის წარმატებით ჩატარებისათვის
● მკაცრად რეკომენდებულია შემოუერთდეთ ონლაინ სესიებს კომპიუტერიდან, რათა სრულად მიიღოთ მონაწილეობა ინტერაქტიულ სესიებზე;
● ასევე რეკომენდებულია შეამოწმოთ თქვენი მიკროფონები, რათა , როცა თქვენ არ საუბრობთ, იმ შემთხვევებისთვის, შესაძლებელი იყოს გამორთვა რომბსხვებს ხელი არ შეეშალოს;
● თუ ინგლისური ენის გაგებისათვის მხარდაჭერა გჭირდებათ, შეგიძლიათ დასვათ კითხვები ქართულად და დაგეხმარებით თარგმნაში;
● დასვით ნებისმიერი შეკითხვა, რომელიც შეიძლება გქონდეთ რაც არ უნდა მარტივად მოგეჩვენოთ ის;
● თუ გაგიჭირდეთ სესიის წამყვანის გაგება, გთხოვთ შეგვატყობინოთ, რათა შევცვალოთ ენის სიჩქარე და სირთულე სესიის განმავლობაში;
● მისასალმებელია თქვენი აქტიური მონაწილეობა პრაქტიკულ აქტივობებში და კითხვა-პასუხის სესიაში;
● გთხოვთ, ტრენინგის მსვლელობისას ჩართოთ თქვენი კამერა, რათა უფრო ადვილად ვითანამშრომლოთ;
● ეს სესია განკუთვნილია გამოცდილი ლექტორებისათვის. თქვენი იდეები, გამოცდილება და მოსაზრებები ძალიან ღირებულია, გთხოვთ გაგვიზიაროთ თქვენი კომენტარები.
ტრენინგი გაიმართება 2021 წლის 27-28 ნოემბერს და 4 დეკემბერს, დილის 10 საათიდან საღამოს 16 საათამდე. რეგისტრაციის ბოლო ვადაა 25 ნოემბერი.
ტრენინგის პროგრამა
27.11.21 |
დღე 1: „გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ სწავლა-სწავლების მეთოდის გაცნობა |
|
დრო |
აქტივობა
|
ტრენერები |
10:00-10:10 |
ტრენინგის გახსნა |
ე. ნიკოლეიშვილი დ. სალჩიდო |
10:10-10:50 |
„გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ როგორც სწავლა-სწავლების მეთოდოლოგია ჯანმრთელობის დაცვის სასწავლო პროგრამებისათვის |
დ. სალჩიდო |
10:50-11:00 |
შესვენება |
|
11:00-11:50 |
ექსპერიმენტული სწავლება: „გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ აქტივობა |
დ. სალჩიდო |
11:50-12:00 |
შესვენება |
|
12:00-12:30 |
„გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ არსებული გამოცდილების განხილვა |
ე. ნიკოლეიშვილი დ. სალჩიდო |
12:30-13:00 |
დისკუსია : გამოსადეგია თუ არა „გადმობრუნებული საკლასო ოთახის“ მეთოდი ჩემი საგნის სწავლებისათვის |
ე. ნიკოლეიშვილი დ. სალჩიდო |
13:00-13:30 |
სადილი |
|
13:30-14:00 |
მეთოდის „გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ გამოყენება პრეკლინიკურ დისციპლინებში |
დ. სალჩიდო |
14:00-14:30 |
მეთოდის „გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ გამოყენება კლინიკურ დისციპლინებში |
დ. სალჩიდო |
14:30 |
ჯგუფური დისკუსია : მეთოდის „გადმობრუნებული საკლასო ოთახი" გამოყენების შესაძლებლობები და გამოწვევები საქართველოს ჯანდაცვის პროფესიონალების განათლებაში” |
ე. ნიკოლეიშვილი დ. სალჩიდო |
15:00-15:10 |
შესვენება |
|
15:10-15:50 |
კითხვები და პასუხები/დისკუსია |
ყველა |
15:50-16:00 |
პირველი სამუშაო დღის შეჯამება |
ე. ნიკოლეიშვილი დ. სალჩიდო |
28.11.21 |
დღე 2: მეთოდის „გადაბრუნებული საკლასო ოთახი“ განვითარება და დანერგვა |
|
დრო |
აქტივობა
|
ტრენერები |
10:00-10:10 |
ტრენინგის გახსნა |
ე. ნიკოლეიშვილი |
10:10-11:00 |
მეთოდი „გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ ჩიკაგოს ილინოისის უნივერსიტეტში |
Y. Berrocal |
11:00-11:10 |
შესვენება |
|
11:10-11:30 |
დიზაინ-აზროვნების პრინციპების გამოყენება სამედიცინო განათლებაში |
დ. სალჩიდო |
11:30-12:00 |
სასწავლო მიზნების დასახვა „გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ს მეთოდის გამოყენებით |
დ.სალჩიდო |
12:00-12:10 |
შესვენება |
|
12:10-13:00 |
„გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ს მეთოდის განხორციელებისათვის საჭირო მასალების მომზადება |
დ. სალჩიდო |
13:00-13:30 |
სადილი |
|
13:30-14:20 |
კლასის (სტუდენტების) აქტიურობისთვის საჭირო მასალების მომზადება |
დ. სალჩიდო |
14:20-14:50 |
„გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ს სტრატეგიის შეფასება |
დ. სალჩიდო |
14:50-15:00 |
მე-3 დღისთვის მოსამზადებელი სამუშაოების განხილვა |
ე.ნიკოლეიშვილი დ.სალჩიდო |
15:00-15:10 |
შესვენება |
|
15:10-15:50 |
კითხვები და პასუხები/დისკუსია |
ყველა |
15:50-16:00 |
დღის შეჯამება |
ე. ნიკოლეიშვილი დ. სალჩიდო |
|
|
|
03.12.21 |
დღე 3: მომზადებული სილაბუსის გაზიარება |
03.12.21 |
დრო |
აქტივობა |
ტრენერები |
17:00-17:10 |
ტრენინგის გახსნა
|
ე. ნიკოლეიშვილი |
17:10-19:00 |
„გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ მომზადებული პრეზენტაციები |
ე. ნიკოლეიშვილი დ. სალჩიდო |
19:00-19:10 |
შესვენება |
|
19:10-20:00 |
„გადმობრუნებული საკლასო ოთახი“ მომზადებული პრეზენტაციები-გაგრძელება |
ე. ნიკოლეიშვილი დ. სალჩიდო |