ვაკანსია
საქართველოს უნივერსიტეტის დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებს, მაგისტრატურის სტუდენტებსა და კურსდამთავრებულებს აქვთ შესაძლებლობა განაცხადი გააკეთონ ერთ-ერთ ბანკში აღრიცხვის ავტომატიზაციის მენეჯერის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
· ბანკში მოქმედი სააღრიცხვო სისტემის მოწესრიგების პროცესში მონაწილეობის მიღება;
· ახალი პროდუქტების, პროცესების ან ცალკეული ოპერაციების ასახვის მიზნით შესაბამისი სააღრიცხვო სქემების ჩამოყალიბება;
· აღიცხვის პროცესში ჩაბმული ყველა სტრუქტურული ერთეულისთვის მონაცემთა ასახვის ნორმატიული დოკუმენტაციის შექმნაში მონაწილეობა;
· მონაცემთა ბაზებში ასახული ინფორმაციის მონიტორინგის სისტემის ჩამოყალიბება და მისი საშუალებით სააღრიცხვო პროცესის მუდმივი კონტროლი;
· მოქმედი სააღრიცხვო სქემის ამსახველი ტექნიკური აღწერილობების სისტემის შექმნა;
· ანგარიშგების მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ცალკეული პროგრამების მონაცემთა ბაზებში არსებული უზუსტობების მუდმივი ძიება და მათი გამოსწორების უზრუნველყოფა;
· ავტომატიზირებული ანგარიშგების უზრუნველყოფის მიზნით შექმნილი მონაცემთა სანახის მუდმივი განვითარება და სრულყოფა;
· არსებული და ახალი ანალიტიკური და საანგარიშგებო ფორმების მაქსიმალური ავტომატიზაციის პროცესში მონაწილეობა.
ძირითადი მოთხოვნები:
· უმაღლესი განათლება ეკონომიკის / ბიზნესის / საინფორმაციო ტექნოლოგიების მიმართულებით;
· POWER BI-ის ფლობა ჩაითვლება უპირატესობად;
· SQL-ის ფლობა ჩაითვლება უპირატესობად;
· ინგლისური ენის ცოდნა.
პიროვნული უნარები:
· პასუხისმგებლობის გრძნობა;
· გუნდური მუშაობის უნარი;
· ანალიტიკური აზროვნება.
დამატებითი ინფორმაცია:
· ინფორმაცია დამსაქმებელი კომპანიის შესახებ იხილეთ აქ.
გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV 2021 წლის 19 ოქტომბრის ჩათვლით შემდეგ მისამართზე - career@ug.edu.ge სათაურის ველში მიუთითეთ - აღრიცხვის ავტომატიზაციის მენეჯერი.
დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ, მოგვმართოთ დასაქმების ხელშეწყობის სამსახურში. აქვე ხელმისაწვდომია პროფესიონალური კონსულტაცია იმისათვის, რომ წარმატებით წარსდგეთ დამსაქმებლის წინაშე. საკონტაქტო ინფორმაცია: მისამართი: IV კორპუსი, ოთახი 111. career@ug.edu.ge ტელ: 255-22-22.