ვაკანსია
საქართველოს უნივერსიტეტის სტუდენტებისთვის და კურსდამთავრებულებისთვის
ვაკანსია: Customer Journey Manager
დამსაქმებელი: საქართველოს ბანკი
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
განაცხადის წარდგენის ვადა: 30 ივნისი, 2025
ძირითადი ფუნქციები:
• მომხმარებლის გამოცდილების რუკის შედგენა და მუდმივი გაუმჯობესება
• შეხების წერტილების ანალიზი და მომხმარებლის მტკივნეული წერტილების იდენტიფიცირება
• სამომავლო სტრატეგიული რუკის შემუშავება
• მომხმარებელზე მორგებული პროდუქტების შექმნა და კონვერსიის ზრდაზე მუშაობა
• მჭიდრო კომუნიკაცია მარკეტინგის გუნდთან
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
• ანალიტიკური და ორგანიზაციული უნარები
• მომხმარებლის საჭიროებების კვლევის საფუძველზე განსაზღვრის გამოცდილება
• ინიციატივის გამოვლენა და პროექტების მართვის უნარი
• ძლიერი კომუნიკაციის უნარი
• გამოცდილება მარკეტინგში, კვლევით ორგანიზაციაში ან მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებაზე მუშაობის მიმართულებით
• Customer Journey Mapping-ის გამოცდილება
• ბიზნეს პროცესების ანალიზის ტექნიკების ცოდნა
დამატებითი უპირატესობა ექნება საბანკო პროდუქტების ცოდნას.
გთხოვთ, გაიაროთ რეგისტრაცია და გაგზავნოთ განაცხადი შემდეგ ბმულზე:
https://jsc-bank-of-georgia.hirehive.com/customer-journey-manager-tbilisi-2MHbaV
დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ, მოგვმართოთ კარიერული განვითარების და დასაქმების სამსახურიში. აქვე ხელმისაწვდომია პროფესიონალური კონსულტაცია იმისათვის, რომ წარმატებით წარდგეთ დამსაქმებლის წინაშე.
საკონტაქტო ინფორმაცია:
E-mail: career@ug.edu.ge
Tel: +995 511 30 27 47.