საქართველოს უნივერსიტეტის დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებს, მაგისტრატურის სტუდენტებსა და კურსდამთავრებულებს აქვთ შესაძლებლობა განაცხადი გააკეთონ შესყიდვების მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე ერთ-ერთ კომპანიაში.
კომპანია გთავაზობთ:
- საინტერესო, ჯანსაღ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
- პროფესიული და კარიერული განვითარების დიდ შესაძლებლობას და გუნდის მხრიდან შესაბამის მხარდაჭერას;
- კორპორატიული ნომერი/ულიმიტო სასაუბრო დროს;
- კომპანია „სუპერის“ პროდუქციაზე თანამშრომლის ფასდაკლებას.
ძირითადი მოვალეობები:
- მომწოდებლებთან კომუნიკაცია წერილობითი და ვერბალური ფორმით;
- შესასრულებელი საქმიანობის შესაბამისად შიდა სტრუქტურულ ერთეულებთან კომუნიკაცია;
- სხვადასხვა სახის რეპორტის მომზადება განსაზღვრული პერიოდულობით და მოთხოვნის შესაბამისად;
- პროდუქციის მარაგების/ნაშთების კონტროლი შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულებთან ერთად;
- წუნდებული პროდუქციის მართვასთან დაკავშირებულ პროცესებში ჩართულობა;
- პროდუქციასთან დაკავშირებული დოკუმენტების ინგლისურიდან ქართულ ენაზე თარგმნა;
- თანამდებობით განსაზღვრული მოვალეობების შესრულებისთვის სხვა დავალებების შესრულება.
ძირითადი მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება (ეკონომიკა/ბიზნესი/ფინანსების მიმართულებით)
- იდენტურ თანამდებობაზე მუშაობის მინ. 1 წლიანი გამოცდილება, შესაბამისი ტიპის პროდუქციასთან მუშაობა ჩაითვლება დიდ უპირატესობად;
- ინგლისური ენის სამუშაო დონეზე ცოდნა პარტნიორი კომპანიის წარმომადგენლებთან საკომუნიკაციოდ;
- Microsoft Office-ს, განსაკუთრებით EXCEL-ის მაღალ დონეზე ცოდნა.
პიროვნული კომპეტენციები და უნარები:
- სხარტი, ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირების უნარი;
- ეფექტური ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
- ორგანიზებულობა;
- დროის, სამუშაო პროცესების დაგეგმვისა და მართვის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- გუნდურად მუშაობის უნარი და კოლეგიალურობა.
სამუშაო პირობები:
- სამუშაო ადგილი: თბილისი, რომან მიმინოშვილის №1;
- სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:00-18:00 (1 საათი შესვენება);
- ანაზღაურების ტიპი: მხოლოდ ფიქსირებული;
- ანაზღაურების ოდენობა: 1500 ლარი;
- რაოდენობა: 1 (ერთი).
შერჩევის ეტაპები:
- რეზიუმეების გადარჩევა (კომპანია დავუკავშირდება მხოლოდ რეზიუმეს საფუძველზე შერჩეულ კანდიდატებს, რეზიუმეს გამოგზავნიდან არაუმეტეს 1 კვირის ვადაში);
- ორეტაპიანი გასაუბრება კომპანიის წარმომადგენლებთან.
დამატებითი ინფორმაცია:
ინფორმაცია დამსაქმებელი კომპანიის შესახებ იხილეთ აქ.
გთხოვთ, გამოაგზავნოთ ქართულენოვანი CV 2023 წლის 19 თებერვლის ჩათვლით შემდეგ მისამართზე - career@ug.edu.ge სათაურის ველში მიუთითეთ - შესყიდვების მენეჯერის ასისტენტი.
დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ, მოგვმართოთ დასაქმების ხელშეწყობის სამსახურში. აქვე ხელმისაწვდომია პროფესიონალური კონსულტაცია იმისათვის, რომ წარმატებით წარდგეთ დამსაქმებლის წინაშე. საკონტაქტო ინფორმაცია: მისამართი: IV კორპუსი, ოთახი 507. career@ug.edu.ge ტელ: 255-22-22.