ჩასქროლე

აღმოაჩინე მეტი

ლელი ბიბილაშვილი
ასოცირებული პროფესორი
ჟურნალისტიკისა და მასკომუნიკაციების დეპარტამენტის უფროსი
სოციალურ მეცნიერებათა სკოლის ხარისხის უზრუნველყოფის მენეჯერი
დოქტორი
ჟურნალისტიკისა და მასკომუნიკაციების დეპარტამენტი
სოციალურ მეცნიერებათა სკოლა


განათლება  
ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - სოციალური მეცნიერებები - ბაკალავრი - 2002-09-01 - 2006-06-30
საქართველოს უნივერსიტეტი - ჟურნალისტიკა და მასკომუნიკაციები - მაგისტრი - 2006-09-05 - 2009-06-30
პუბლიკაციები  
გლობალური ბრენდინგის კულტურული მახასიათებლები -
საინფორმაციო წყაროები და საკომუნიკაციო არხების ეფექტურობა - 2011
მესიჯის განვითარება წარმატებული სოციალური კამპანიებისთვის - 2011
ბრენდი, მყიდველის უპირატესობა და ქცევა - 2012
ბრენდი და სტრატეგია - 2012
ქართული ბრენდები-შემთხვევითობა თუ განზრახულობა - 2012
ბრენდის განვითარების მახასიათებლები საქართველოში - 2012
საზოგადოებასთან ურთიერთობა და კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა - 2016
გუნდის მართვა და მდგრადობა - 2019
ქალები საზოგადოებასთან ურთიერთობაში - 1989 - 2019 წლების ლიტერატურული მიმოხილვა - 2019
Women in Public Relations in Georgia. EUPRERA Report Vol. 2, No. 3 - 2020
კარიერული განვითარებისა და ლიდერობის შესაძლებლობები საზოგადოებასთან ურთიერთობაში საქართველოს პერსპექტივით - 2023
კრიზისის კომუნიკაცია საქართველოში კოვიდ პანდემიის დროს - 2023
კონფერენციები  
საზოგადოებასთან ურთიერთობა - 14-12-2017
Fast and Slow Journalism - 17-05-2018
კრიზისების გაშუქების თავისებურებები - 18-10-2018
Management and sustainability: creating shared value in the digital era - 20-06-2019
მე-10 საერთაშორისო კონფერენცია საზოგადოებასთან ურთიერთობის ისტორიული განვითარებასთან დაკავშირებით - 26-06-2019
მე-5 მსოფლიო ჟურნალისტიკის საგანმანათლებლო კონგრესი - 09-07-2019
სტრატეგიული კომუნიკაციები - 27-09-2019
მედია მრავალფეროვნება - 17-10-2019
EUFactcheck Train the Trainer - 12-02-2020
Teaching Online - 02-08-2021
Data Visualization - 03-08-2021
რეპორტაჟი სმარტფონით - 03-08-2021
ციფრული მედია და ამბის თხრობა - 04-08-2021
კურსები  
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები-COMM4140 (  2023/2024; 2024/2025; )
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების სტრატეგია-COMM5135 (  2024/2025; )
კრიზისული სიტუაციების მართვა საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM6120 (  2011/2012; 2012/2013; )
მედია მესიჯები და მათი გამოყენების ტექნიკა-ADVM5110 (  2011/2012; 2013/2014; )
მესიჯის ჩამოყალიბების და განვითარების ტექნიკა-COMM4110 (  2010/2011; 2011/2012; 2012/2013; 2013/2014; 2014/2015; 2015/2016; 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022; 2022/2023; 2023/2024; 2024/2025; )
პრაქტიკა საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM4255 (  2012/2013; 2013/2014; 2014/2015; 2015/2016; 2016/2017; 2017/2018; 2018/2019; )
საბოლოო პროექტი ჟურნალისტიკაში-JMMB3115 (  2018/2019; 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022; 2022/2023; 2023/2024; 2024/2025; 2017/2018; )
საბოლოო პროექტი ჟურნალისტიკაში-JMMB4240 (  2016/2017; 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022; 2022/2023; 2023/2024; )
საბოლოო პროექტი საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM4310 (  2013/2014; 2014/2015; 2015/2016; 2016/2017; 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022; 2022/2023; )
საბოლოო პროექტი საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM5145 (  2018/2019; 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022; 2022/2023; 2023/2024; 2024/2025; )
სადისერტაციო ნაშრომი-COMM7130 (  2019/2020; 2020/2021; 2021/2022; 2022/2023; 2023/2024; 2024/2025; )
საზოგადოებასთან ურთიერთობის შესავალი-COMM4120 (  2010/2011; 2011/2012; 2012/2013; 2013/2014; 2015/2016; 2016/2017; 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022; 2024/2025; )
სამაგისტრო ნაშრომი საზოგადოებასთან ურთიერთობასა და რეკლამაში-COMM6215 (  2015/2016; 2016/2017; 2017/2018; 2018/2019; 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022; 2022/2023; 2023/2024; 2024/2025; )
სამაგისტრო ნაშრომი საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM6210 (  2012/2013; 2013/2014; 2014/2015; )
სოციალური ადაპტაცია-ETHI1150 (  2010/2011; 2011/2012; )
სპეციალობის მოდული მასობრივ კომუნიკაციებში-COMM7115 (  2022/2023; 2023/2024; )
სპეციალობის მოდული მედიაში-COMM7120 (  2018/2019; )
სპეციალობის მოდული საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM7110 (  2017/2018; 2018/2019; 2019/2020; 2020/2021; )
სტრატეგიული კომუნიკაციების საფუძვლები-COMM4230 (  2013/2014; 2014/2015; 2023/2024; )
ცხრილი  
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები-COMM4140
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების სტრატეგია-COMM5135
მესიჯის ჩამოყალიბების და განვითარების ტექნიკა-COMM4110
საბოლოო პროექტი ჟურნალისტიკაში-JMMB3115
საბოლოო პროექტი საზოგადოებასთან ურთიერთობაში-COMM5145
სადისერტაციო ნაშრომი-COMM7130
საზოგადოებასთან ურთიერთობის შესავალი-COMM4120
სამაგისტრო ნაშრომი საზოგადოებასთან ურთიერთობასა და რეკლამაში-COMM6215

ლელი ბიბილაშვილი -  საქართველოს უნივერსიტეტის ასოცირებული პროფესორი,ჟურნალისტიკისა და მასკომუნიკაციების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი. საქართველოს უნივერსიტეტის სოციალურ მეცნიერებათა მაგისტრი და მასობრივი კომუნიკაციების დოქტორი. უძღვება საზოგადოებასთან ურთიერთობის სალექციო კურსებს, აქვს საკონსულტაციო და სტრატეგიული დაგეგმვის მიმართულებით პრაქტიკული გამოცდილება. მისი სამეცნიერო ინტერესი ფოკუსირებულია ბრენდების  თავისებურებების ანალიზზე.ასევე, აქვს საგანმანათლებლო პროგრამების შემუშავებისა და განვითარების მიმართულებით. ჰყავს მეუღლე და 3 შვილი.






ჩვენი სოციალური ქსელი
UG
კონტაქტი
მისამართი: 77ა, მ. კოსტავას ქუჩა, თბილისი, 0171, საქართველო ტელ: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge
სასარგებლო ბმულები
იყავი ინფორმირებული
იყავი მუდამ კავშირზე და მიიღე უახლესი ინფორმაცია
გაწევრიანდი
ყველა უფლება დაცულია © 2018, საქართველოს უნივერსიტეტი

იყავი ინფორმირებული
იყავი მუდამ კავშირზე და მიიღე უახლესი ინფორმაცია
გაწევრიანდი
ჩვენი სოციალური ქსელი
UG
კონტაქტი
მისამართი: 77ა, მ. კოსტავას ქუჩა, თბილისი, 0171, საქართველო ტელ: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge
სასარგებლო ბმულები
ყველა უფლება დაცულია © 2018, საქართველოს უნივერსიტეტი