სიახლეები
სტუმარი: კომპანია “იფქლი”-ს PR დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ხატია ოძელაშვილი
დრო: სამშაბათი 17 ნოემბერი 11:20 საათზე, 706-ე აუდიტორიაში.
თემა: კამპანიის განხილვა - “მომხმარებლების ინფორმირება და ნდობის მოპოვება შავი პურის ყიდვის წახალისებისთვის”
პრობლემა - მომხმარებლებში არსებობს შიში, რომ პური იღებება და არასწორადაა ინფორმირებული, რომ რაც უფრო მუქია ხორბლის შავი პური, მით უფრო ჯანსაღია იგი, რის გამოც მომხმარებელი კონკურენტების პროდუქტს ანიჭებს უპირატესობას.