სიახლეები
სამუშაო ჯგუფი სტრატეგიული კომუნიკაციების პროგრამის სტუდენტებისთვის
კვლევითი და პრაქტიკული სამუშაო ჯგუფი თემაზე: კომერციული რეკლამის გავლენა მომხმარებლის ქცევასა და არჩევანზე
აღწერა: სამუშაო ჯგუფის ფარგლებში სტუდენტები იმუშავებენ შემდეგ თემატიკაზე:
რას გულისხმობს “მყიდველზე გათვლილი მარკეტინგი” და როგორ მუშაობს ის საქართველოში. რა მოთხოვნებს უნდა აკმაყოფილებდეს პროდუქტი, რომ მან მომხმარებლის ინტერესი დაიმსახუროს და მისი შეძანა წაახალისოს
პროექტის მიზანია, რომ მის მონაწილეებს სწორად ესმოდეთ ძირითადი მარკეტინგული საშუალებების რაობა და ფუნქცია: რეკლამა, პირდაპირი მარკეტინგი, გაყიდვების პრომოცია და პერსონალური გაყიდვები.
შეხვედრები დატვირთული იქნება პრაქტიკული ამოცანებითა და კვლევებით, რომელთა შესრულებაშიც აქტიურად მიიღებენ მონაწილეობას სტუდენტები.