ჩასქროლე

აღმოაჩინე მეტი

საქართველოს უნივერსიტეტი

სიახლეები


SHARE ON


10 February 2021
კომერციული რეკლამის გავლენა მომხმარებლის ქცევასა და არჩევანზე

სამუშაო ჯგუფი სტრატეგიული კომუნიკაციების პროგრამის სტუდენტებისთვის

კვლევითი და პრაქტიკული სამუშაო ჯგუფი თემაზე: კომერციული რეკლამის გავლენა მომხმარებლის ქცევასა და არჩევანზე

აღწერა: სამუშაო ჯგუფის ფარგლებში სტუდენტები იმუშავებენ შემდეგ თემატიკაზე:

რას გულისხმობს “მყიდველზე გათვლილი მარკეტინგი” და როგორ მუშაობს ის საქართველოში. რა მოთხოვნებს უნდა აკმაყოფილებდეს პროდუქტი, რომ მან მომხმარებლის ინტერესი დაიმსახუროს და მისი შეძანა წაახალისოს

პროექტის მიზანია, რომ მის მონაწილეებს სწორად ესმოდეთ ძირითადი მარკეტინგული საშუალებების რაობა და ფუნქცია: რეკლამა, პირდაპირი მარკეტინგი, გაყიდვების პრომოცია და პერსონალური გაყიდვები.

შეხვედრები დატვირთული იქნება პრაქტიკული ამოცანებითა და კვლევებით, რომელთა შესრულებაშიც აქტიურად მიიღებენ მონაწილეობას სტუდენტები.

 

 






ჩვენი სოციალური ქსელი
UG
კონტაქტი
მისამართი: 77ა, მ. კოსტავას ქუჩა, თბილისი, 0171, საქართველო ტელ: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge
სასარგებლო ბმულები
იყავი ინფორმირებული
იყავი მუდამ კავშირზე და მიიღე უახლესი ინფორმაცია
გაწევრიანდი
ყველა უფლება დაცულია © 2018, საქართველოს უნივერსიტეტი

იყავი ინფორმირებული
იყავი მუდამ კავშირზე და მიიღე უახლესი ინფორმაცია
გაწევრიანდი
ჩვენი სოციალური ქსელი
UG
კონტაქტი
მისამართი: 77ა, მ. კოსტავას ქუჩა, თბილისი, 0171, საქართველო ტელ: 2 55 22 22; info@ug.edu.ge
სასარგებლო ბმულები
ყველა უფლება დაცულია © 2018, საქართველოს უნივერსიტეტი