საქართველოს უნივერსიტეტის მესამე კურსის სტუდენტებს, დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებს, მაგისტრატურის სტუდენტებსა და კურსდამთავრებულებს აქვთ შესაძლებლობა განაცხადი გააკეთონ მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე ერთ-ერთ კომპანიაში.
ძირითადი მოვალეობები:
- შემოსულ კითხვებზე დროული, სრულყოფილი და დეტალური უკუკავშირის მიცემა მომხმარებლისთვის;
- ინციდენტის დაფიქსირების შემთხვევაში, ინციდენტის მართვის პროცესის დაწყება და შესაბამის დეპარტამენტებთან კოორდინირება;
- თიქეთების სისტემაში შემოსული ყველა საკითხის მართვა და აღრიცხვა;
- დასრულებულ ინციდენტზე დროული უკუკავშირი ინციდენტის ინიციატორთან.
ძირითადი მოთხოვნები:
- ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართ ინტერესი;
- ინგლისური ენის ფლობა;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
სამუშაო პირობები:
- ყოვთვიური ფიქსირებული ანაზღაურება – 800 ლარი
- სტანდარტული გრაფიკი – ორშაბათი -პარასკევი (10:00 – 19:00სთ)
- სამუშაო ადგილი: ა. პოლიტკოვსკაიას 3
- ულიმიტო სასაუბრო;
- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- კომფორტულ სამუშაო გარემოს და პროფესიონალებით დაკომპლექტებულ გუნდს;
- სწრაფ განვითარებასა და კარიერულ წინსვლას.
დამატებითი ინფორმაცია:
- ინფორმაცია დამსაქმებელი კომპანიის შესახებ იხილეთ აქ.
გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე - career@ug.edu.ge სათაურის ველში მიუთითეთ - მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი.
დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ, მოგვმართოთ დასაქმების ხელშეწყობის სამსახურში. აქვე ხელმისაწვდომია პროფესიონალური კონსულტაცია იმისათვის, რომ წარმატებით წარდგეთ დამსაქმებლის წინაშე. საკონტაქტო ინფორმაცია: მისამართი: IV კორპუსი, ოთახი 505ა. career@ug.edu.ge ტელ: 255-22-22.